دانش‌بنیان| تحلیل هوشمند اطلاعات را محصولی ایران‌ساخت ممکن کرد

دانش‌بنیان| تحلیل هوشمند اطلاعات را محصولی ایران‌ساخت ممکن کرد


زمان مطالعه : 3 دقیقه
کد خبر : 83874
یک شرکت دانش‌بنیان نرم‌افزاری برای تهیه و انتشار پرسشنامه به روش‌های مختلف و همچنین تحلیل و گزارش‌گیری از اطلاعات به‌دست‌آمده طراحی کرده است.

امیرعلی حسینخان قزل آیاق مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان برنا پژوه عرفان با بیان اینکه یوچک برای بخش مارکتینگ، منابع انسانی و ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: پرسشنامه آنلاین یوچک، شامل کلیه امکانات و قابلیت‌های موردنیاز برای اجرای نظرسنجی دیجیتال است که کسب‌وکارها و متخصصان حوزه‌های مختلف می‌توانند با تعریف پرسشنامه‌های آنلاین، داده‌ها و اطلاعات موردنیاز خود را از بخش‌های مختلف بازار گردآوری کنند.

 

ساخت و انتشار پرسشنامه با قابلیت‌های متنوع

با استفاده از پرسشنامه آنلاین یوچک، پژوهشگران و مدیران کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلف می‌توانند پرسشنامه خود را طراحی و با کمترین هزینه و بدون نیاز به دانش فنی انواع سؤالات نظرسنجی آنلاین را شناخته و اقدام به ساخت پرسشنامه‌های آنلاین کنند.

استفاده از تصاویر پس‌زمینه دلخواه و همچنین افزودن توضیحات ابتدایی و انتهایی نظرسنجی با یوچک امکان‌پذیر است. سفارشی‌سازی فرم‌های نظرسنجی و پرسشنامه‌ها، طراحی سؤالات شرطی در پرسشنامه، سؤالات ماتریسی، اولویت‌بندی، ایموجی و احراز هویت پاسخ‌دهندگان از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار هستند.

روش‌های متنوعی برای انتشار این پرسشنامه از قبیل استفاده لینک، رمزینه پاسخ سریع، اپلیکیشن کیوسک و موبایل بدون نیاز به اینترنت یا از اسکریپت و پاپ آپ برای وب‌سایت‌ها وجود دارد. پس از جمع‌آوری پاسخنامه‌ها به روش‌های مختلف، می‌توان داده‌های به‌دست‌آمده را در بخش گزارش‌ها به روش‌های نموداری و تفسیری مشاهده کرد.

 

گردآوری اطلاعات به روش‌ کم‌هزینه‌ و دقیق‌

 

امروزه اکثر مشتریان تحقیقات خود را قبل از خرید محصول و به شکل آنلاین انجام می‌دهند، با توجه به هزینه‌های بالا و رقابت شدید، مدیران و تیم‌های بازاریابی نیاز به روش‌های کم‌هزینه‌تر و دقیق‌تری برای گردآوری اطلاعات موردنیاز خود دارند. یوچک راهکاری هوشمند برای جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل سیستماتیک و هدفمند اطلاعات بازار هدف، رقبا و عملکردهای درون‌سازمانی است.

این نرم‌افزار بستری مناسب برای سازمان‌هایی است که به‌منظور نظرسنجی از کارکنان خود، به دنبال ابزاری برای جمع‌آوری اطلاعات و محرمانه ماندن مشخصات افراد پاسخ‌دهنده هستند. با استفاده از این پلتفرم می‌توان به بررسی و ارزیابی عملکرد کارکنان خود، از زبان ارباب‌رجوع و مشتریان پرداخت.

 

ارزیابی دقیق از وضعیت عملکرد

یوچک کمک می‌کند تا با صرفه‌جویی در زمان، بدون هزینه‌های اضافی و بر اساس داده‌های گردآوری‌شده از مشتریان، ارزیابی دقیقی از وضعیت عملکرد کارکنان صورت گیرد. همچنین این نرم‌افزار راهکاری هوشمند برای انجام نظرسنجی‌های بخش ارتباط با مشتریان است.

بررسی رضایت کارکنان از برنامه‌های مختلف منابع انسانی از دیگر کارکردهای یوچک است؛ بر این اساس می‌توان پرسشنامه موردنظر خود را طراحی و آن را در قالب لینک برای کارکنان ارسال و میزان رضایت کارکنان خود را بررسی کرد، این قابلیت‌ها به برنامه‌ریزی بهتر و بهبود عملکرد منابع انسانی کمک می‌کند.

این محصول نسبت به نمونه خارجی خود قیمت پایین‌تری دارد و پشتیبانی و امکان یکپارچه‌سازی با نرم‌افزارهای داخلی از دیگر قابلیت‌های آن محسوب می‌شود، همچنین به‌صورت مستقیم 50 موقعیت شغلی ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان برنا پژوه عرفان با اشاره به اینکه حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسیار عالی بوده، افزود: توسط این مجموعه باید بررسی و کنترل صورت گیرد تا حمایت‌ها و تسهیلات ارائه شده در مسیر توسعه محصول و ارتقای آن به کار گرفته شود.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دستاورد|ارسال اطلاعات به شکل ایمن با محصول ایران‌ساخت
دستاورد|ارسال اطلاعات به شکل ایمن با محصول ایران‌ساخت
03/03/03 - 09:51
دانش‌بنیان| تحلیل رفتاری سیستم را سامانه ایران‌ساخت تسهیل کرد
دانش‌بنیان| تحلیل رفتاری سیستم را سامانه ایران‌ساخت تسهیل کرد
01/01/27 - 14:50
دانش‌بنیان| تحلیل و پایش فضای مجازی با محصولی ایران‌ساخت ممکن شد
دانش‌بنیان| تحلیل و پایش فضای مجازی با محصولی ایران‌ساخت ممکن شد
00/09/23 - 08:37
بیشتر بخوانیم